Ofte stillede spørgsmål
01 - Kan man sende til en anden modtager
Ja, når du trykker næste ved kurven har du mulighed for at vælge at du gerne vil sende som en gave og dermed får du mulighed for at vælge en leveringsadresse.
02 - Kan man få kort med til modtageren
Ja, når du efter kurven vælger den skal sendes som gave, kommer der et felt hvor du kan skrive den ønskede hilsen.
03 - Kan pakken stilles hvis modtager ikke er hjemme
Er modtager ikke hjemme (eller har flexaftale) tages pakken med til nærmeste pakkeshop. Der sendes information til den opgivende track&trace mail om hvor pakken kan afhentes.
04 - Bliver chokoladen pakket ind i gavepapir
Der er desværre ikke mulighed for yderligere indpakning. Du kan se på billedet i webshoppen præcis hvordan chokoladen er præsenteret.
05 - Hvad gør man hvis man ikke har modtagerens mailadresse
Modtagers mail og mobilnummer bruges til advisering såfremt pakken kommer til en pakkeshop.
Det er ok at du bruger dine egne informationer og på den måde selv sørger for at informere modtager om den ventende pakke.
06 - Gaven skal være en overraskelse
Modtagers mail og mobilnummer bruges til advisering såfremt pakken kommer til en pakkeshop, du kan tilføje dine egne oplysninger hvis du ønsker pakken skal være en overraskelse.
07 - Sender I til udlandet
Vi har på nuværende tidspunkt mulighed for levering til alle adresser i Danmark, Norge & Tyskland.
Ønsker du levering i Norge, henviser vi til vores norske site: www.summerbird.no
Ønsker du levering i Tyskland, henviser vi til vores Tysk site: www.summerbird.de
08 - Hvordan bestiller man fra udlandet til levering i DK
Når du forsøger at skrive din udlandsadresse ind i ”dine informationer” vil du ofte opleve at systemet melde fejl.
For at komme uden om dette er du velkommen til at sætte en ”falsk” adresse ind i de felter hvor problemet opstår. Det er blot vigtigt at leveringsadresse er fuldstændig og korrekt.
09 - Hvordan handler jeg klubvarer
Det er nødvendigt at være medlem og logget ind for at handle klubvarer. Det er gratis at være medlem og når du forsøger at ligge et klubprodukt i kurven vil du blive ledt frem til login og oprettelse.
10 - Hvordan logger jeg ind
Du skal bruge din email-adresse og dit kodeord. Har du glemt det kan du nemt bestille et nyt ved at trykke på ”glemt kode?”.
11 - Kan jeg bestille per telefon
Vi har desværre ikke mulighed for at tage imod din ordre per telefon.
12 - Kan jeg ændre afsendelsesdagen
Har du rettelser til din ordre kan du sende en mail til [email protected], så vil vi hurtigt forsøge at hjælpe dig.
13 - Jeg har problemer med at gennemføre betalingen
Hold øje med om nogle af felterne er markeret med rødt. Det indikerer at det indtastede i feltet ikke er korrekt.
14 - Kan jeg betale med faktura
Via webshoppen er der kun mulighed for at handle via mobilepay og kreditkort
15 - Er min pakke leveret
Er pakken til dig selv vil du modtage en track&trace hvor du kan følge pakken på sin vej
16 - Kan jeg betale via EAN
Der kan ikke betales via EAN i shoppen. Send i stedet din bestilling med alle relevante firma og betalingsoplysninger samt eventuel leveringsadresse og hilsen til [email protected]
17 - Kan jeg vælge en bestemt leveringsdato?
Der er desværre ikke mulighed for at vælge hvilken dato varen skal leveres, men du kan forvente 1-3 hverdages levering.